vägg diskutionen...

Den stora "vad ska vi ha på väggarna" diskutionen startade redan för ett halv år sedan när jag flyttade hit. Dag insisterar på att ha ALLA sina musik affischer och gitarrer på väggarna. Jag däremot vill inte ha någon musik jag aldrig lyssnat på uppspikat på mina väggar.

Diskutionen var lång, kompromomisserna var många



Dag är super nöjd över sina 5 (av ursprungliga 15 ) affischer som kom upp



Jag försöker på alla sätt visa hur mycket finare min rosa tavla är




Slut resultatet, en salig blandning av oss båda
(ingen kan då klaga på att vi har tomt på våra väggar)




Fick även upp den fina ko tavlan



och lite ny piff i köks fönstret



Vi beundrar vårt fullmatade vägg





1 ida:

skriven

hahaha...skrattar åt bilden med alla era saker i en härlig blandning, Afficerna, strandtavlorna, jordgloben, lyktorna fjärilarna hahaha härligt!

2 Gaute:

skriven

haha... blev ju.. en del^^

Kommentera här: