Tack för denna gången

Sista dagen hemma i Luleå för denna gången, det har vart 2 avslappnade, hänga gäng veckor. Trots att jag vart riktigt förkyld mer än halva semestern så har det vart riktigt skönt att vara hemma och bara vara.
Men som alltid är det tråkigt att åka och tacka för mej för denna gången. Planen är att jag först ska komma hem i december innan vinterns resa startar. Men vi får se, kankse jag hinner med ett höst besök..



mamma & pappas trygga radhus




Idag har jag fixat lite inför danmarksresan, gått en sväng på stan & vart med när min tuffa mamma gjorde den tatuering hon fått av mig & syrran i julklapp. Fin fin blev den!

Ikväll ska jag på bio med mamma, packa och träffa med syrran & ungarna.



Tiden går snabbt när man har roligt
& imorgon väntar nya äventyr med Simon!


Kommentera här: