byggare bob och engelska press

Eftersom Byggare Bob och gänget är hemma hos mej och fixar med min ventliation och köksfläckt
så har jag fått fly till skolan
Börjar först om 2,5 timme.. så jag sitter här ensam i en helt tom skola
kan nästan höra ekot av min andning

Idag är det dax för min 5 minuters Engelska pressentation, jag har rabblat den om och om igen i 2 dygn nu
så jag hoppas att den sitter.. Märkligt att jag har jobbat med att surra inför gäster i nästan 2 år och sen när jag ska hålla en liten 5minuters press i skolan så blir jag nervös
Konstigt?



Föresten så har jag ont i lungorna
Hur känns det när man har lunginflamation?
symtomer?
Nån som vet?



1 Helena:

skriven

Lycka till!!! :)

2 Monica:

skriven

Hej!



Du klarar det säker galant. Du är så duktig.

Symtom på lunginflammation är ont i bröstet, andfåddhet, feber. osv.



hej Svejs / mamma

Kommentera här: