orm på phuket!

Här om dagen såg jag en orm
okej det kanske är så konstigt eftersom jag är i thailand
men ormen var på ett av våra hotell, i centrala Karon, mitt i informations området/resturangen
i en liten dekorativ buske mellan info pärmarna och toaletten

Jag påtalade detta för personalen (både thai och svenska)
men nej, ingen verkade särskillt imponerade av ormen
och ingen gjorde nått för att plocka bort den

Hemskt, detta betyder , gissar jag, att det är rätt vanligt med ormar på hotellen
så nu spanar jag orm vart jag än går
och tror att de ska kräla fram nån från varja buske...

Ormar är läskigt djur.. den saken är säker..
de är så smala och slingriga och kommer in överallt....
1 emma:

skriven

ne ratta ar nog de ackligaste djuret

2 Mama:

skriven

Hej!



Nu är jag tillbaks från mormor.

Läskigt med ormen, men dom finns nog lite överallt.

Kram / mamma

3 Lena:

skriven

Haha oj scary;) men grodor e allra äckligast! Fy ..

4 Anonym:

skriven

oj,, du får akta dej mia v nilsson, men de kanske är snälla ormar :)

Kommentera här: