fiske lyckan

jo som jag skrev tidigare så har jag vart å¨fisketur i brändön denna fredags kväll

Det var jag, emma, massa grodor, en barnfamilj som bara bråka och oturligt nog, inte så mycke fisk 
jag fick endast en liten liten fisk som jag tyckte synd om och kasta ner i ån igen
,
Men solen sken, luften var frisk och den norrlänska landsbyggden var fin
vi passade även på att ta en tur till den lilla hamnen i brändön, bara för att njuta av naturen

fiska ska jag lätt göra mer denna sommar!


lite bilder från fisketuren





"Fööör när storfiskaren talar om
hur stora fiskar han fått
då räcker armarna inte till
JA då skarvar han som han vill...."



ps: glöm inte att Njuta av sommaren, den försvinner så snabbt
1 t:

skriven

haha så ni grillade och festade också ;)

2 emmmaaa:

skriven

mia jag har kommit på vad vi gjorde för fel...man ska ju dra hela masken över kroken du vet så att kroken inte syns,, de e ju så fisken fastnar..annars kan ju bara fisken gnaga på masken på sidan utan att den fastnar,,oki detta blev lite tjorvigt men hajjar du?

kanske de då blir en haj på kroken ,,om man har tur

Kommentera här: