Bada med sköldpaddor i burrigt hår

Idag har vi varit och badat på en strand med jätte stora vågor där man bara tröcks ner under vågens kraft och snurrade runt. Lite läskigt men mycket kul. Det roligaste av allt var att då och då kom stora sköldpaddor glidandes i vågorna och simmade runt på grund vatten. Tur att jag inte krockade med någon det hade nog kunnat sluta i värsta kraschen eftersom sköldpaddorna var nästan 1m stora. 
 
Jag har tyvärr ingen bild på de surfande sköldpaddorna men jag har bild på när några av mina modiga klasskamrater hoppade från en 10m hög klippa ner i havet på USAs sydligaste udde.
Jag vågade inte hoppa men jag var såhär glad när jag fick bada med sköldpaddor. Om ni undrar varför jag ser ut som ett troll i håret beror det på att det bara finns bräckt vatten i duschen här vilket resulterar i ett regält hårburr och en känsla av att konstant vara lite smutsig.
1 Ida:

skriven

Hahahaha vad jag skrattar åt ditt hår!NI verkar ha de jätte kul och va mycke häftiga saker ni gör!

Kommentera här: