Fy fan för magsjuka

Avslutningsmiddag med klassen på Bakgår´n igår, jätte mysigt & sorgligt att säga officiellt hej då till både Lidköpig & de 5 som inte ska med till N.Z. Kommer bli tomt utan min Ida.

Men när jag kom hem började jag må lite illa, detta lilla illa visade sig vara magsjuka. Så än har jag inte sovit en blund utan bara spytt och gjort de där andra man gör när man är magsjuk hela natten lång.
Nu kan jag äntligen dricka små klunkar utan att spy upp dem på direkten, ett steg i rätt riktigt..

Håller mina tummar att jag mår bättre tills bilresan hem imorgon, för den tar bara sisådär 17 timmar..

Jag säger bara fy fan för magsjuka, hoppas resten av klassen klarat sig för vart smittan kommer ifrån har jag ännu inte listat ut


1 Terrorese:

skriven

Spydde oxå efter att ha käkat där...elller ahh druckit en hallonsmootie;) Så behöver inte va magsjuka... hoppas att du kryar på dig iaf! Kram

2 Ida E:

skriven

"utan min Ida"... Åh, Mia, va jopbbigt det var igår när du gick! Jag kommer sakna dig som tusan. Det som känns bra är att vi ses igen i maj!

3 Ida E:

skriven

"utan min Ida..." Åh, Mia, va jag kommer sakna dig! Kära nån. Det var så ledsamt när du gick igår! Det enda som känns bra är att vi ses igen om några månader.



4 Annica:

skriven

Håller tummarna att det var någon form av matförgiftning. För annars kan det ju bli en förskräcklig bilresa upp till Luleå, tänk om ni blir magsjuka hela bunten... Krya på dig Mia!

5 Sarah Lejhage:

skriven

Missade dej när du gick! Du får krya på dej och så hoppas vi på att du är frisk till nästa vecka! Kram

Kommentera här: