tågresan från helvettet

Tågresan till kalmar igår gick inte riktigt lika snabbt och smidigt som jag tänkt mig..

på 4 olika färsträckor kan de hända mycket; bland annat så körde tåget på en älg, som fastnade under just min vagn och utsöndrade en doft en död och föruttnelse. Nej inte stannade man får att ta bort älgen den fick sitta där och ruttna, och jag höll på att kvävas.
När jag tagit mig från stinky tåget så blev de istället tågförsening på 2 timmar vilket gjorde att jag även missade min sista tåg till kalmar, när jag väl kom med på ett nytt tåg så var de fullt av fulla ungdomar som gapade och skrek och var mycket irriterande. Hur som haver kl 23.30 var jag äntligen framme i Dag lägenhet sådär 2.5 timme försenad. Trött och kall och mycket glad över att vara framme!

Tåg är inge höjdare alla gånger.. de e klart..
1 ida:

skriven

haha stinky tåget...

2 t:

skriven

ne inte alltid så bekvämt,, men miljövänligare än flyget

Kommentera här: