Jul, så kul!!

I år ska de bli en hejdundrandes jul , eftersom jag inte vart hemma de 2 snaste jularna är det dax nu
Kyrkan ska besökas, julklappar inhandlas och slås in, FINT, julkläder ska skaffas (inte något fint, utan något rött), granen ska pyntas (hemma hos mina föräldrar), skinkas ska frossas och julgodis bakas

Och idag så har det stora julbaket ägt rum
Jag och Dag, som inte är kända för att vara 2 mästare i kö ket, fick ihop en choklad rulltårta med glasyr och rispuffar med choklad.
I veckan bli de pepparkakor



Kul Jul, men var är snön?
ryktet säger att vissa jular kommer de ingen snö här i södra sverige..
hemsk tanke.
Hoppas att klimatförändringarna inte har förstört Lules fina, vita jular
för när snön faller och snökras hörs under skorna när man är ute och promenerar och världen är vit
- Då är de jul!
1 Mamma:

skriven

Hej



Det snöar just nu.



Äntligen.. / kram mamma

2 t:

skriven

jag har röda kläder, du kan låna av mig.

Kommentera här: