första tiden i lidköping

Så har jag vart här nere i lidköing i några dagar, de första dagarna i skolan har vart välldigt lugnt. idag var de busstur, igår turism pressentation och i måndags fika med klassen
Imorgon börjat dock allvaret, för då startar  en engelska kurs och en data kurs

Det går 30 pers i min klass, så jag har fullt upp att lära känna alla och lära mig namnen.. Ska jag vara ärlig så går namn inlärningen sådär.. Klassen verkar jätte bra, de flesta är i åldrarna 20-30 mest tjejer och 6 (eller är de 7?) killar

Jag och Dag bor i vår lilla stuga på kono camping i några nätter till innan jag får min lägenhet på måndag..
den är välldigt liten men de går bra :)

Nu ska vi vandra lite i stan så jag lär mig hitta lite bättre!

Ha de fint!
kram
1 Mamma:

skriven

Hej!



Vi ses snart...

2 ida:

skriven

spännande när du får i ordning i lägenhheten.Då får du lägga upp bilder...

3 t:

skriven

hihihi spännandeee,,



gör lidköping osäkert

Kommentera här: