gott nytt år!

idag är även den sista dagen på detta år, 2008
detta året har erbjudet massor, 4 fantastiska månader på gran canaria, en skönt sommar hemma i luleå, några veckor av skärgårds liv på åland, ett möte med en fantastisk kille (dag), och nu senast en lärorik höst/vinter här i varma härliga thailand

planen är att nästa år ska vara lite lugnare
men vem vet vad livet har att erbjuda?

men en sak är säker, det är alltid kul med ett nytt år med nya äventyr!


jag är förövrigt rätt krasslig idag, skallen, halsen, näsan mår inte bra och jag har en brak förkylning
men det är nyår så måste man offra sig, så vi ska på middag i patong med ving, sedan är det party paarty inne på bangla road.
och nu har jag fått min klänning av vår skräddare som sytt upp en kvart rosa klänning i siden åt mig, å det bästa av allt, den var gratis
så jag ska ta på fin blåsan ikväll och skåla in det nya året med nässpray i fickan!


GOTT NYTT ÅR!


har ni några nyårslöften, är ni varmt välkomna att dela med er
1 t:

skriven

gott nytt år snart iaf ;)



mitt nyårslöfte är att ja ska heela tiden sjunga this is the year och leva för dagen :)

2 t:

skriven

oj glömde önska en trevlig afton :)



peace and love

/ heavy b

3 Mamma o Pappa:

skriven

Krya på dej och ha det så trvligt ikväll.



Gott nytt År!

från

Mamma o Pappa

4 Ida:

skriven

Hej!

Gott nytt år! Jag har inga nyårslöften, ingen ide dom håller ju bara i några dagar! Därermot har M lovat att sluta stöka och inte bråka me mej..haha undrar hur länge de håller

5 Emma:

skriven

Gott Nytt Ar Mia!





Kraam

Kommentera här: