Barcelona!

Nuuu är vi framme i ett varmt och fuktigt barcelona. Vi är jag och Simon. Vi skulle egentligen ha varit jag, Simon, mamma, moster Lena och pappa som åkte på resan med eftersom de lite äldre resenärerna blev sjuka och skröpliga så fick vi "ungdomar" resa själv.

Efter min sista jobbnatt idag var det bara att hoppa i bilen och köra 2 timmar ner till Skellefteå och ta direkt flyget hit. Tanken var att jag skulle få några timmars sömn på flyget men eftersom jag fick 3 fulla karlar bakom mig gick det sådär...

Väl framme har vi promenerat in till stan och la rambla å kollat in folklivet. Mycket puls och värme och oj så härligt det är. Vi bor på ett lite enklare med jätte trevligt hotell som heter Hostal center in som har ett toppen läge nära centrum, och när man är på storstads semester är nog läget allt.

Nu ska jag ÄNTLIGEN få sova och imorgon väntar en dag av att utforska stan.


Ikväll...


1 Emma:

skriven

Åh va fint det ser ut!
Kram

Kommentera här: