Hemma!

Då var jag hemma igen, hemma i vårt nya hem och det känns rätt skönt. Efter en italien semester och ett Stockholm besök, och efter att ha pendlat fram och tillbaka mellan björkliden och Luleå enda sedan december är det en skön känsla att veta att nu ska jag bo här. Jag behöver inte packa och kuska iväg med tåg. Jag behöver inte bo kollektivt. Jag behöver inte bo på 10kvm med Simon och två katter. Nä för jag får mysa framför min tv och sova i min egna säng i vår rymliga trea precis hur många dagar som helst. Det är rätt najs ska ni veta.

Okej lägenhet är fortfarande smått kaotiskt men min husliga mamma har vart här å hjälp oss så det börjar ta sig. Ibland är det är så skönt att ha e super snabb familj som fixat släp och och redo att flytta oss innan vi knappt stigit av planet.

Nu laddar ja för en toppen sommar hemma! ♥

Kommentera här: