Jäkla förkylningstider!

Igår var det latjo & lek då jag följde med syrran & hennes små killar till Leos Lekland. Killarna var på g  och det ska medges att även jag tyckte det var rätt kul att hoppa studsmatta och susa ner för ruschkanorna. Men efter en kul dag på Leos vaknade jag upp i morse med mega förkylning & en trolig bihålsinflamation. Så i helgen väntar massor av vila & te drickande, för i nästa vecka får vi fin besök från Skåne & då måste jag vara på topp igen.
 
Nån som har nått bra husmors tips på hur man snabbas blir av en ihärdig förkylning & lindrar bihålsinflamation?
 
Min dag igår..
 
Min dag idag..
1 Pite ByggnadsvårdsErica:

skriven

Hej Hopp!
Usch förkylning är aldrig roligt! Man blir så otroligt mosig i kroppen av all snuva och hosta. Ett husmorstips jag brukar använda mig av är honung i varmt vatten, men inte för varmt för då blir honungen verkningslös. Lycka till :-)

Hösthälsningar
Erica Pite Byggnadsvård

Svar: Tack för rådet :)
Mia Nilsson

Kommentera här: