Man lär sig nått nytt varje dag

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förr, varit på talangjakt för ett jobb. Ett hotell som ska öppna i Luleå i höst satsar på en nytänkande idé och istället för att ha traditionella intervjuer skulle alla jobb sökande framföra en 2 min presentation för en jury. Man kan säga att konkurransen var hård då det var 400 andra där att som också ville charma juryn. Hur jag klarade mig i konkuransen får jag först veta om om en vecka eller två.
När jag tagit mej hem igen var det dax att tända grillen eftersom vi bjudit hit familjen på grillmiddag. Efter alla middagar hemma hos mina föräldrar var det dax att bjuda igen och vilken dag passar inte bättre än augustis sista varma sommarkväll.
 
Finns det hjärta rum finns det stjärterum på vår lilla balkong

Kommentera här: