Billigt är bäst

Idag blev det Söndagsutflykt till Ullared, det slutade med två välfyllda påsar med hushållsgrejer, pyjamas byxor, en tröja till Simon, presenter till syrrans ungar, Britney Spears  parfym, skolböcker & en ny resväska.
 
Vet inte hur många resväskor det blivit genom åren men jag har aldrig lyckats hitta den perfekta resväskan och att resa med ryggsäck har jag gjort under de 2 senaste Asien resorna och har därmed konstaterat att det gör jag aldrig mer. Packningen slutar bara i ett skrynkligt kaos och axlarna värker. Så detta är vad jag tror kommer bli den ultimata väskan, den har 4 hjul, flera bra fack, perfekt storlek så man inte packar för mycket (och samtidigt har shoppingutrymme), lila till färgen (=lätt att hitta på rullbandet) och så kostade den bara 349kr. 
 
Killarna kretsar som hungriga tigrar runt mina nya inköp

Kommentera här: