Det jag kommer att sakna..

Nagra saker jag kommer sakna med Nya Zealand..

Att kopa farska frunker & gronsaker fran lokala handlare
pa bondernas marknad



Att ha friheten att alltid strosa runt i flippflopps (eller barfota)
som dom flesta Kiwis gor.





All fritid jag nu har att vandra Nelsons gator hand i hand med
min Simon & bara ta dagen som den kommer

 

Fast saltlakris, laktosfria produkter, en egen dator, svensk tv, gina tricot, svenskt godis, Max, H&M, klimp, att kunna betala med Visa kort, lokaltrafik, billig mobiltelefoni, gravad lax & en syster & mamma som ringer mig lite for mycket kanns ocka ratt lockande :) 




1 Mamma:

skriven

Hej Mia !!



Vi saknar dej, det ska bli så kul när du kommer hem ! Kram

2 Josephine:

skriven

Hej! Jag googlade just lite och hamnade på din blogg. Jätte fina bilder! Jag länkade din blogg i min blogg, hoppas det är okej. :)

3 Anonym:

skriven

Hej josephine, det ar sjalvklart okej :)

Kommentera här: