Året som gick

2011 har gått snabbt men ändå innehållit mycket, året började med mig och Sarah på Kuala Lumpurs gator och slutar på en strand i Filippinerna tillsammans med Simon. Jag har haft ett bra år, ett händelserikt år.
- Slutet på min och Sarahs resa, månderna i Nya Zealand, resan till söderhavet, sommaren i Norge, vinterns resa och de 2 månaderna jag fått hemma i Luleå. Jag tycker om när mina års bokslut är innehålls rika, då känns året extra världefullt på något sätt. Minnesvärt. Jag tycker om att samla på minnen, fina minnen och framförallt  lärorika minnen.
-
Får se vad 2012 har att lura på, för om jag känner mig själv rätt så finns alltid nya äventyr bakom dörren.
Men nu är Simon lagom nyårsfull vid min sida här på balkongen, ska hälla i han lite vatten innan vi säger God natt :)

Kommentera här: