vilken natt

Har haft en Härlig natt med service telefonen, runt 01.00 ringde 1a samtalet
bekräfta buss transport (mitt i natten??!!)
nästa samtal kom vid 04.15, två gäster som tappat deras plånbok, VISA kort och pengar ska resa hem och har givetvis inga pengar att betala hotell räkningen med. Kaos utbryter, (eftersom gästern måste betala annars missar de planet)
killarna från receptionen ringer å ringer, min thailänska agent ringer å ringer, gästerna själva ringer och ringer
Vad ska jag göra. trolla fram pengar?? (vi får inte betala gästers hotell räkningen av rätt självklara anledningar)

Det slutar med att jag får dra på mig uniformen, sätta mig i bilen och köra till hotellet och styra upp situationen
jag var inte glad kan jag lova
hemma för att somna om runt 05.00

på morgon kvisten (långt innan mitt alarm) började telefonen ringa igen
problem med pick up listan till utfykt

Härlig natt
1 ida:

skriven

stackare, snart kommer du hem till lugna lule.

2 Mamma:

skriven

Du behover verkligen komma hem sa du far vila upp dej.

Nu har vi sett pa nara hall hur mycket du far jobba.

Det har varit kul att vara har nere i Thailand och haalsa pa dej.



Ringer nar vi kommer hem



Kram / mamma

Kommentera här: