service telefon

så var det den ljuva servicetelefon veckan här igen
det bra med detta är att jag slipper cykla på service och har en mjuk stol på service kontoret hela veckan
och det dåligt är, som ni kankse kan förstå, att bli väckt om nätter, få utskällningar av gäster och ha någon som skriker en i örat allt för tidigt om morgonen
ja ni kankse förstår att samtalen man får handlar om allt mellan himmel och jord
det kan vara allt från en gäst som har grön diare, till en som letar efter en bra resturang, nån som gått vilse eller nån som längtar hem

man måste alltid vara beredd på de mesta..


Fick föresten ett glatt besked igår, att min mamma å pappa kommer hit och hälsar på mig i mitten av mars
ska bara försöka få nån dag extra ledigt under deras besök.. men det blir nog svårt eftersom vi är rätt underbemannande
och som reseledare har man inte rättigheter till nått
bara jobba jobba jobba
men ja håller tummarna!


Idag är jag less på mitt jobb och trött på att allt alltid är en kamp
att tjaffsa med gäster om samma saker om å om å om igen

men vissa dagar är bara så
1 Mamma:

skriven

Hej!



Ja, det ska bli så kul att komma och hälsa på dej. Längtar!!

Du får försöka fixa nåt boende åt oss.



Kram / mamma

2 t:

skriven

huvva jobbigt med telefonen,, jobbigt att du är less,, men sådana dagar gör en starkare ;) man får intala sig det iaf,,



keep up thee good work du är så duktig som står ut med allt svammel,, du får vara amatörpsykolog, läkare, guide, och matkritiker osv,, jävla jobb alltså,, du ahr många kompetenser :) det sitter nog fint på cvt,, tjohoho



peace and love

Kommentera här: