sommarkatalgoen är här, mitt i vintern!

Idag kom HMs sommarkatalog, fina klänningar, färglada legging, söta sandaler och tanken på sommaren fick mig att le stor. Men då slog de mej, att den är 5 månader till sommaren kommer.. Det är längre tid än jag totalt bott i Lidköping, och så tittade jag ut genom fönstret; en halv meter snö och det det kommer bara mer från himmlen..

Oavsett om HM har hoppet uppe så är de långt till sommaren..

Så den blommiga klänningen får stanna i garderoben ett tag till, för idag är de dunjacka, vinterskor med högt skaft och mössa som gäller för att plumsa genom snön, till en över snöad bil, som ska ta mig ut till Lena på landet där snön förmodligen ligger vit på taken...

...Eller...

1 Dag:

skriven

Men tänk så skönt att få sommar ett helt år när vi sticker till nya zeeland till nästa höst/vinter.

2 ida:

skriven

....SOL I HJÄRTAT SOL I SINNE

Kommentera här: