strax en lååång tågresa

Så är de bara 1,5 timme kvar tills tåget går
väskorna är packade de blir 2 väskor, 1 dataväska + ryggsäck som följer med mig idag
Möbler, flyttkartoner, prylar och resten av kläderna kommer mamma och pappa med om 1 vecka
Helt otroligt hur mycket grejer jag har, vem kunde trott? får de plats med allt i släpet gör dom de bra

Tågresan känns väll inte så lockande.. lule-stockholm, stockholm-skövde, skövde-lidköping
Det hela tar runt 17 timmar så jag hoppas jag kan sova på tåget

På måndag börjar skolan, känns konstigt att sätta mig vid skolbänken igen efter mer än 4 års uppehåll
men det ska samtidigt bli jätte kul

Vet inte hur mycket bloggande det blir den följande veckan eftersom stugan jag hyr 1a veckan förmodligen inte har internet.

Nej nu kommer melvin och puttar bort mig från datastolen

Ciao!
1 ida:

skriven

vi kommer sakna dej! hoppas tåg resan går bra....

2 Kajsa:

skriven

Mia vännen! Hoppas att allt är bra med dig! Så galet länge sedan! Lycka till med Lidköping! Massor av kramar från Kajsa!

3 t:

skriven

take care peace out

4 Mamma:

skriven

Det ska bli så kul att komma ner till dej.



Vi kommer snart med flyttlasset.



kram / mamma

Kommentera här: