forsta gasterna

i gar kom vara forsta gaster ner till destinationen, och i veckan kommer de fler flyg och sasongen drar igang pa allvar
kanns kul och komma igang men anda lite knepigt for de kanns inte som att jag kan allt an...
men gasterna som kommer hit verkar vara otroligt fragvisa, sa jag lar mig nog snabbt av alla deras fragor

Idag har jag haft min 1a lediga dag, moln och regn om vart annat och bra ar vall det
for igar var vi ut inne i Patong, massor av barer, discotek, transor, horor, ja ALLT finns i patong
sa idag ar jag bakis... och dagen har vart valldigt lugn

ar inne i Karon centrum nu (nagra hundra meter fran dar ja bor) och ska strosa runt lite och kopa lite fisk och ata till middag
de grillar fisk pa deras mopeder och saljer jatte billigt
det stora problemet ar bara att veta exakt var fisk moppen star just idag...

ska kopa lite billiga filmer och ga hem och relaxa ikvall
en film kostar typ 10-15 kr, helt galet billigt


kram
1 t:

skriven

kul att de har anlänt de glada frågvisa gästerna,, bara det itne kommer massa danska galna så du får det jobbigt



peace and love



å du vi far til usa i juni ist,, för annars hinenr jag itne spara nå cash

Kommentera här: