tacksamhet

GRÅTT
så kan man beskriva phuket idag, himmlen är grå, horisonten är bara ett dis, och det är otroligt fuktigt
jag väntar på solen som alla andra turister på ön


idag har jag jobbat massor massor, och ikväll så ska jag äntligen lämna ifrån min service telefonen
känns bra, så bra!
min service telefon vecka har inneburit långa dagar på jobbet, dock inga samtal mitt i natten (jag är djupt tacksam)
och av alla allla alla samtal jag har fått har ingen varit från någon rosen rasande skrikande gäst
nej, det har bara vart lugnt,vettiga och sansade människor som har ring
även detta är jag tacksam över

man ska inte glömma bort att vara tacksam över saker
för det är inget ont som inte har nått gott med sej


nu ska jag jobba de sista 2 timmarna på jobbet (ta i trä) om ingen oväntat skulle dyka opp
och så ska jag sitta här och vara tacksam över att jag fått möjligheten att bo i thailand och vara tacksam över att jag har ett jobb, det är det inte alla som har
även om det är mycket jobb, lite sömn och påsar under ögonen som gäller nu..

nä nu ska jag sluta svammla och jobba istället

ha de!

1 ida:

skriven

Hej! Hejja mia som ser de possitiva i saker.

Kram I och M

2 mamma:

skriven

Hej!



Skönt när du slipper telefonen. Jag passar melle ikväll. Ida o Nike jobbar. Niklas hämtar honom efter jobbet.



Ringer imorgon.



Hej Svejs

3 Emma:

skriven

vad bra att de gick bra!



4 t:

skriven

keep up the good work och inställningen ;)



peace and love

Kommentera här: