en helt vanlig måndag

idag
lyssnat på regnet som smattrar mot taket och tillåmed vågat mig ut på en promenad
gissa om jag blev blöt?
jäkla drit sommar!

å så har jag vart kulturell och vartit på biblioteket i stan å lånat hela 4 st böcker
å nu ska jag verkligen försöka utnyttja all min fritid med att läsa ut iaf 2 av böckerna innan de ska lämnas in igen

å ikväll ska jag plocka fram dutt pennan eftersom det bär av till bio bingo
där ska ja titta på kaffe drikande pantionärer, tjocka kvinnor i fula mysbyxor, karlar i träskor och med kepsen mitt på skallen å så ska jag förhoppningsvis vinna lite oxå
Spännande!



detta ska alltså förhoppningsvis föreställa mig ikväll om jag har turen med mig


det var den Måndagen i mitt inte så spännande liv
men man måste väll ha lite tråkigt ibland, för att uppskatta lyckan och roligheter ännu mer när de inträffar
För tänk om man hela dagarna gick runt och hade jätte kul hela tiden
då skulle det ju oxå bli tråkigt, i långa loppet
eller?
1 t:

skriven

biiingo

2 monica:

skriven

Hoppas vi vinner !!!!

Kommentera här: