Åland nästa, eller?

Ikväll ringde det en man och erbjöd mig ett jobb på Åland
Åland av alla ställen
jag har sökt nordjobb på kul tidigare i sommar men inte fått nått jobb så jag hade lagt det på hyllan
men nu, mitt i allt så har jag alltså fått ett jobb erbjudanade
och de vill att jag ska börja så snart som möjligt!

det är alltså ett jobb i en livsmedelsbutik i Ålands skärgård
som varar i ca 6 veckor

en del av säger ÅK MIA!!
men en annan del av mig är inställd på en svensk sommar... att vara hemma chilla å umgås
men en finsk sommar kankse inte är helt fel det heller??

Åh beslutsångest!
måste ge mitt besked senast kl 12.00 imorgon
så nu blir det att fundera....

åland eller inte?
drar jag så är det bara att börja packa väskorna det första jag gör imorgon bitti för de ville tydligen att jag skulle börja
så snart som möjligt..



jag måste nog sova på saken
återkommer...
1 t:

skriven

du gör som du känner,, men ja tycker du ska stanna i sommar, du ska ju ändå iväg till hösten

2 nordjobb åland:

skriven

välkommen till åland för att fira en åländsk sommar!

Kommentera här: