mitt nya vuxen liv

har förvandlas till en käring nångång under min ålands vistelse
jag stiger upp 1timma inna ja börjar jobba varje dag å dricker morgon kaffe å äter en regäl frukost
sedan så städar jag å diskar å plockar hela dagarna
å de dagar då jag är ledig, då klivar jag oxå upp före fan å en dag sov jag till kl 1 å tyckte att OJ
nu har ja sovit bort hela dagen

föglö har gett mig så mycket ny energi och inspiration
fina åland, rogivande åland


har förövrigt fått massor av beröm av chefen idag som gärna vill att ja kommer tillbak å jobbar nästa sommar
alltid lika kul att få beröm å känna sig duktig ;)
men om jag återvänder till föglö nästa sommar det vågar jag inte lova
som ni säkert vet så kan det hända MYCKET på ett år

go kväll

1 Viktor:

skriven

haha du kanske kan göra om de där ålders testet nu :)

2 t:

skriven

hahaha mia,, jag tror då verkligen inte du kan lova någonting till den där karln,, du vet itne vad du gör imorgon,, du akn nog inte planera tills nästa sommar,, hihihihihi

Kommentera här: